Wednesday 4 January 2017

MAJLIS ANUGERAH MTP 2016

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat illahi kerana telah memberikan kami kesempatan untuk memjayakan Majlis Anugerah MTP 2016.

Majlis ini  telah berlangsung dengan lancar seperti yang dirancang pada 16 Oktober 2016 yang lalu. Majlis yang bertemakan 'BIRU&PINK SEMANIS HONEY'  ini telah diadakan di Tonka Bean Cafe, Impiana Hotel, KLCC. Majlis bermula pada 11.00 a.m dan berakhir pada 4.00 p.m.

Bermula jam 11 a..m hingga 12.30 p.m telah diadakan sesi pendaftaran di pintu masuk kafe. Semasa sesi pendaftaran para hadirin telah di berikan cenderahati sebagai kenangan di majlis ini. 

Tepat 12.40 p.m majlis bermula dan para hadirin telah di jemput untuk menjamu selera sambil melakukan aktiviti yang telah disediakan.

Majlis anugerah ini bertujuan untuk menghargai para MTP yang bertungkus -lumus menjalankan tugas yang di amanahkan dan mengeratkan hubungan silaturahim antara sesama MTP dan para guru. 

Harapan kami agar majlis ini memberikan kenangan manis kepada MTP dan pembakar semangat untuk menjalankan tugas dengan lebih komited pada masa akan datang.


Getting ready #waiting
Ex-senior Form 5 #2016
Time to go to Tonka Been Cafe #excited

Finding food #whereisit

sediakan kelengkapan #fightforfood

bile nak makan #taksabar
#cheese

bersama guru penyelaras #aydawahab

watching video #shock

with host and birthday cake #yummy


cikgu rahim and family #happyfamily

student petang #naturalbeuty

hotel food #tonkabeancafe

#peace

#juniorsmkdn
#senyum

#focus

cikgu syam and family #ketuagurumtp2016/2017

happy birthday to all of you #naksikit

happy birthday to you #jomnyanyi