Thursday 21 August 2014

Majlis Penyerahan Tugas MTP

JASAMU AKAN DIKENANG.. TERIMA KASIH..



SIMBOLIK PENYERAHAN TUGAS MTP
AMIER - ZAKIR
PENGETUA SMKDN
BARISAN TERTINGGI MAJLIS TERTINGGI PELAJAR SESI 2014-2015

 

Pada Isnin bersamaan 11 Ogos 2014,Majlis Tertinggi Pelajar telah diberi penghormatan bagi mengadakan Majlis Penghargaan dan Penyerahan Tugas MTP. 

Majlis itu dirasmikan oleh pengetua SMKDN, Pn.Shamsiah bt Ahmad Jupri. Majlis seterusnya menjemput Pengetua bagi menyampaikan Sijil Penghargaan kepada Mantan-mantan BTMTP yang telah berjaya menjalankan tugas dengan baik selama hampir setahun. Seterusnya, majlis menjemput mantan Ketua Umum iaitu Amier Farhan bagi menyampaikan Sijil Penyerahan Tugas kepada Ketua Umum baru iaitu Muhd Zakir.




Majlis tiba di kemuncaknya apabila Ketua Umum berucap dan seterusnya memperkenalkan BTMTP baru bagi sesi 2015 .Seramai 23 MTP telah dilantik sebagai BTMTP untuk menjalankan tugas bermula dari 11Ogos 2014 dengan penuh dedikasi dan bertanggungjawab. Setinggi-tinggi penghargaan kami kepada guru-guru MTP yang telah berpenat-lelah dalam memastikan majlis ini berjalan lancar.Semoga kita semua (BTMTP) akan memikul  tanggungjawab yang diamanahkan dengan penuh dedikasi  dan penuh bersemangat.