Friday 22 August 2014

SAMBUTAN HARI KOKURIKULUM

SAMBUTAN HARI KOKURIKULUM


    Tanggal 16 Ogos 2014 tepat 8:30 pagi kehadiran pengetua dan barisan pentadbir telah menyerikan lagi Sambutan Hari Kokurikulum SMKDN. Sambutan tersebut telah dirasmikan  
oleh Puan Shamsiah Binti Ahmad Jupri merangkap pengetua sekolah SMKDN. Kemunculan kereta alat kawalan jauhh dan Quadcopter yang dikawal oleh Team RC Nanding memeriahkan lagi suasana perasmian semua bersorak keriangan dan kagum.



Sambutan Hari Kokurikulum diteruskan lagi dengan nyanyian lagu Negaraku,Selangor, lagu sekolah dan lagu-lagu kemerdekaan.

 Sambutan tersebut berjalan dengan lancar seperti mana yang diharapkan.Terdapat banyak gerai-gerai pelajar-pelajar daripada semua tingkatan,guru-guru serta MTP yang berhias-meriah. Suasana kemeriahan sambutan tersebut tidak dapat digambarkan dengan perkataan.



 Kejayaan sambutan Hari Kokurikulum tersebut tidak dapat dicapai tanpa kesungguhan serta kegigihan pelajar dan guru-guru SMKDN yang hadir. Segala tenaga yang digunakan dan idea yang dicurahkan telah banyak menyumbangkan hasil yang diluar ekspetasi. Oleh itu, ribuan terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam pengurusan gerai MTP.