Wednesday 8 October 2014

MAJLIS ANUGERAH MTP 2014

HI-TEA DI CYBERVIEW


27.9.2014 merupakan tarikh diadakan  Jamuan Akhir Tahun Majlis Tertinggi Pelajar bertemakan 'MAJLIS ANUGERAH MTP 2014 ' .Majlis ini diadakan di  Cyberview Resort and Spa dan berlangsung dari jam 11 pagi sehingga jam 4 petang . Konsep majlis kali adalah bersantai dimana pemimpin  pelajar boleh menikmati makanan sepanjang majlis berlangsung .
         Bacaan doa pembukaan majlis daripada MTP yang bertugas  bagi merahmati majlis dan telah dirasmikan oleh Penolong Kanan HEM SMKDN, Ustaz Abu Mansur Mat Urdi Bin Yahaya. Setelah selesai segala ucapan daripada guru-guru, bacaan doa makan dibacakan dan seterusnya menjemput rakan-rakan pemimpin pelajar bagi menikmati makanan yang disediakan . 
         Sambil menikmati makanan, video korporat ditayangkan bagi memperkenalkan Carta Organisasi MTP bagi sesi 2014-2015. Dengan adanya video ini, para pemimpin pelajar dapat mengetahui ahli organisasi yang baharu . Selain itu, terdapat juga tayangan video-video sampingan seperti video Senior MTP dan video Kenangan MTP. Tujuan video senior ditayangkan adalah untuk memberi penghargaan kepada mantan-mantan MTP yang telah berpenat-lelah bertugas bagi menaikkan nama MTP.
        Majlis diteruskan dengan acara cabutan bertuah dan bacaan kad-kad ucapan "dari ku untukmu". Acara cabutan bertuah berlangsung pada penghujung majlis di mana hadiah-hadiah yang ditawarkan adalah cukup menarik . Hadiah Utama ialah Televisyen LED yang telah dimenangi oleh Ahmad Aqil.
       Walaupun terdapat banyak kekurangan sepanjang majlis berlangsung, tetapi kami tetap gembira dan terhibur. Kami berharap agar hubungan kerjasama antara kami pemimpin pelajar dapat berjalan dengan baik . Terima Kasih . 


    (Farahnorizwani Nordin)
 -Ketua Exco Dokumentasi dan Penerbitan-